רייסדור חוגגת עשור, פריד ירקיד

    אתר קול חי 2 Comment on רייסדור חוגגת עשור, פריד ירקיד
    20:36
    20.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on נתניהו לח"כים החרדיים: "מטרת האופוזיציה – לסגור את ערוץ 14"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת הבניה 'רייסדור' מציינת עשור שנים לפעילותה ומזמינה את קהל לקוחותיה וידידיה לחגוג עמה את האירוע במופע מוזיקלי אקסקלוסיבי וסגור, בכיכובו של הזמר החסידי אברהם פריד המארח את הזמר דוד ד'אור. המופע המיוחד אותו יזם מנכ"ל רייסדור מר יקי רייסנר, נועד לחגוג עשור של בניה ויזמות בכל רחבי הארץ, ולהרים על נס את פעילותה הענפה של החברה, בתחום הבניה ובהענקת שירות מקצועי ואמין שיצר משפחה חמה של לקוחות מרוצים.

    רבים משמות מיזמי הבניה של חברת רייסדור מתאפיינים במוטיב 'שיר', כדוגמת פרוייקט הדגל המשווק בימים אלו 'סונג טאוארס' בגבעת שמואל, או פרויקט 'שיר בחריש' ועוד. המוטיב הזה הביא את מנהלי החברה לציין את עשור הפעילות במופע מוזיקלי מרהיב ומושקע, עם רפרטואר שירים שנבחר בקפידה, שיתקיים בקרוב בהיכל התרבות בפתח תקווה ויהיה סגור ללקוחות החברה וידידיה.

    מר יקי רייסנר החבר ועד בארגון הרפואה בחר להזמין לאירוע את מתנדבי הארגון כצעד של הוקרה לפעילותם הברוכה.

    חברת 'רייסדור' הנה חברת ייזום עם ניסיון של עשור שנים, המתמחה בהקמת שכונות מגורים ומרכזי מסחר, בהיקפיים של מאות מילוני שקלים. בין השאר: פרוייקט 'סונג טאוארס' בגבעת שמואל, פרוייקט 'שיר בחריש', פרויקט המגורים 'מרום שיר' הכולל 150 דירות ומרכז מסחרי במרכז בני ברק, וכן מרכז רייסדור אלעד הכולל קומפלקס של 15,000 מ"ר, המשלב שטחי מסחר ואלפי מטרים של משרדי תעסוקה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      עוול! עוול זועק לשמים! אין מכירת כרטיסים!

    2. 1

      ואח״כ כשיעשו הסדר חובות כמו חברת האם צ. לנדאו יסבירו שזה בגלל שהמרווחים הצטמצמו…
      תמשיכו לשרוף כסף, על חגיגות ומופעים…